a

Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem nulla consequat. Aenean massa.

a

sociální sítě

1

Buďte součástí vašeho publika a zákazníci vás budou milovat

Jak spolehlivě oslovit co nejširší publikum? Jednoduše být tam, kde jsou i ostatní. Jinými slovy být na sociálních sítích, které v dnešní době používá téměř každý. Jedná se především o Facebook, Instagram a Youtube.

Možná si říkáte, že Facebook už není tak populární, jako býval před pár lety. Přesto je ale Facebook nejstabilnější sociální sítí s největším počtem uživatelů. Právě proto si zde své publikum najde každý. Lidé na Facebooku nejčastěji sdílí se svými přáteli texty, obrázky a videa, která nějakým způsobem oslovila jejich emoce. Proto je tak důležité mít fanouškovskou stránku na facebooku, která dokáže své fanoušky oslovit, vyvolat emoce a přimět k reakci.

Marketingovou platformou číslo jedna je v současné době Instagram. Ze všech sociálních sítí lidé tráví na Instagramu nejvíce času. Proč tomu tak je? Instagram byl navržen výhradně jako mobilní aplikace. Mobilní telefony mají dnes lidé neustále po ruce a kdykoliv ve volné chvíli sáhnou po mobilu, jako první často otevřou právě Instagram. Ptáte se, proč lidé tolik zajímá Instagram? Je to tím, že uživatelé Instagramu jsou vysoce aktivní a neustále se tam něco děje. Díky tomu pomocí Instagramu oslovíte zákazníky v jakoukoliv denní dobu.

b

Víme, jak získat pozornost vašich zákazníků

a

Nezáleží jen na počtu sledujících, ale na míře jejich zapojení

2

ZAJISTÍME VÁM ATRAKTIVITU, AKTIVITU A ORIGINALITU

Zjistíme, jaká je vaše cílová skupina, na jejímž základě vám vytvoříme facebookový, instagramový účet, případně účet na youtube. Následně vám sestavíme obsahovou strategii a publikační plán, od kterého se bude odvíjet následná správa vašich sociálních sítí.

Správa sociálních sítí je založena na pravidelném přispívání fotografií a unikátních textů, zákulisních informací, odpovídání na časté otázky, publikování slev či jiných akcí, tvoření anket, zapojení do diskuzí a dalších čiností vedoucích k zájmu a aktivitě vašich sledujích.

Čím více lidí dostaneme na vaše sociální sítě, tím více otevíráme dveře k vašemu úspěchu. Aby působení vašich sociálních sítí bylo efektivní, zajímá nás především tzv. engagement, neboli míra zapojení vašich sledujících do obsahu, který sdílíte. Abychom si mohli ověřit, kolik uživatelů váš příspěvek vidělo, okomentovalo, sdílelo či se prokliklo na odkaz, využíváme spolehlivé nástroje jako jsou Google Analytics, Facebook Insights, Instagram Insights a Youtube Insights.