a

Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem nulla consequat. Aenean massa.

a

Marketing

1

EXISTUJE VÍCE ZPŮSOBŮ, JAK OSLOVIT POTENCIÁLNÍ KLIENTY. MY ZNÁME TY, KTERÉ FUNGUJÍ

Jednou z nejúčinějších forem propagace je PPC marketing. Jedná se o nejefektivnější reklamní nástroj, který internet v současnosti nabízí. Mezi nejpoužívanější PPC systémy patří Google AdWords a Seznam Sklik. PPC reklama je také hojně využívána na veškerých sociálních sítích.

Největší předností PPC (Pay Per Click) reklamy je skutečnost, že inzerent za ni platí pouze v případě, když na jeho reklamu někdo klikne. Také je výhodná tím, že jejím prostřednictvím lze oslovit konkrétní cílové skupiny za velmi příznivé ceny.

Využijte naplno potenciál, který nabízejí sociální sítě. Uživatelů, kteří běžně používají Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Google+, LinkedIn nebo YouTube, je obrovské množství a jejich řady se stále rozšiřují. Dokážeme s nimi správně komunikovat a ovlivňovat jejich rozhodnutí ve váš prospěch.

a

Váš produkt či službu ukážeme správnému zákazníkovi ve správný čas

i

VAŠI REKLAMU ZACÍLÍME PŘESNĚ TAM, KAM JE TŘEBA

2

S PPC reklamou máte denní kontrolu nad rozpočtem

PPC kampaň je snadno měřitelná a na základě získaných dat je možné ji podle potřeby průběžně modifikovat, optimalizovat klíčová slova a efektivně pracovat s cenami prokliků. PPC kampaň lze jednoduše úplně zastavit anebo ji naopak opětovně zacílit na uživatele, kteří v minulosti propagované webové stránky již shlédli. V takovém případě hovoříme o remarketingu, popř. retargetingu.

Umíme pracovat s touto cílovou skupinou, která představuje obrovské možnosti budoucích příjmů. S pomocí sociálních sítí, moderního informačního kanálu, se vám podaří rychle vybudovat značku a rozšířit povědomí o vaší firmě, o vašich produktech a službách.

Rychlost a dosah šíření vašich příspěvků, podporovaných placenou nebo organickou reklamou, vám poslouží k tomu, abyste získali více fanoušků, byli víc vidět a aby váš zisk byl výraznější než doposud.

3

Dostaňte se ke svým zákazníkům ještě Blíž spolu s influencery

Hledáte nové zákazníky a nebojíte se v tomto směru experimentovat? Rádi zkoušíte novinky a jdete s dobou? Pak si nenechejte proklouznout příležitost mezi prsty a vyzkoušejte influencer marketing!

Tento převratný způsob reklamy je založený na působení populárních osobností, které se dlouhodobě pohybují v prostředí internetu a moderních médií. Prostřednictvích svých multimediálních příspěvků, videí, blogů a postů umístěných na sociálních sítích jsou tito tzv. influenceři schopni významným způsobem ovlivnit nákupní rozhodování velké části lidí a jejich tržní chování.

Lidem, kteří sledují aktivitu influencerů na zvoleném mediálním kanále a kteří jim věnují značnou pozornost, se říká followers. Jsou to nejen potenciální zákazníci, ale také uživatelé ochotní sdílet obsah příspěvků a takto virálně šířit informace o nabízených produktech nebo poskytované službě. Influencer marketing tedy představuje levný a efektivní reklamní prostředek s rychlou návratností investic.

l

Získejte si důvěru snadno a rychle

k

Vyvolejte ve svých zákaznících pocit exkluzivity

4

Navažte s klienty přímou komunikaci

Oslovte zákazníky cíleným rozesíláním zpráv komerčního či informativního charakteru. Email marketing (nebo také e-mailing) je spolehlivý nízkonákladový reklamní prostředek. S jeho pomocí lze pravidelně komunikovat s klienty, posilovat a prohlubovat nově navázaný vztah, budovat a podporovat firemní značku a neustále ji udržovat v povědomí zákazníků.

Mezi výhody e-mailingu patří snadná měřitelnost dosahu a výsledků a účinné vyhodnocování ukončené kampaně. K nejčastějším formám email marketingu patří pravidelně zasílaný e-mail, tzv. newsletter. Newsletter nebo obchodní sdělení zasílané se souhlasem příjemce může sloužit např. k seznámení čtenáře s užitečnými informacemi, radami a návody nebo k předávání novinek, které se ve vašem oboru vyskytují. Je rovněž ideálním nástrojem k připomenutí benefitů a právě probíhajících akcí a atraktivních nabídek, které odběratelům newsletteru firma přináší.

Personalizované obchodní emaily sází na osobní přístup ke konkrétnímu zákazníkovi. Jsou skvělým komunikačním kanálem, který v zákaznících navozuje pocit exkluzivity a je součástí každého kvalitního servisu. Důvěrné oslovení křestním jménem popř. zdvořilé oslovení spolu s vhodným zaměřením obsahu dělá divy. Takovýmto způsobem můžete například pružně reagovat na návštěvníky e-shopu, kteří ze stránek odejdou a zanechají opuštěný košík s vloženým zbožím. Základním předpokladem k dobrému fungování personalizovaného emailingu je vytvoření a pečlivá údržba vlastní aktualizované databáze dobrovolně registrovaných příjemců.